איך פילאטיס תשפר לכם את… חיי המין!

באמצעות מספר תרגילים לא מסובכים, ניתן גם לשפר את הכושר שלנו בין הסדינים, דליה מנטבר מסבירה איך תרגילי פילאטיס יכולים לשפר לכם את חיי המין במספר תרגילים

יתרונותיו של הפילאטיס כשיטה המחזקת את השרירים, משפרת את ההרגשה וגורמת לנו להיות יפים וחטובים יותר ידועה וברורה. אבל, כדאי לדעת שבאמצעות מספר תרגילים לא מסובכים, ניתן גם לשפר את הכושר שלנו בין הסדינים. “בניגוד לעבודה על הגוף במכון כושר – שם רק רוצים שהפעילות כבר תסתיים, בפילאטיס אנחנו נהנים מהתנועה, מהקשר עם הגוף שלנו ומרגישים סקסיים כבר במהלך השיעור”, מסבירה דליה מנטבר, כוהנת הפילאטיס של ישראל ובעלת רשת מכונים ובית ספר להכשרת מורים. “בפילאטיס החזה והישבן מורמים, קימורי הגוף מובלטים, הביטחון העצמי שלנו גבוה, וכתוצאה מכך אנו מרגישים הרבה יותר סקסיים במיטה. להלן כמה תרגילים לשיפור הביצועים:

תרגיל מס’ 1 – שכיבת סמיכה אחורית

שבו בישיבה שלמה על הרצפה. הרגליים ישרות וסגורות לפנים. כפות הידיים מאחורי הישבן ורחוקות ממנו. בנשיפה – הרימו את הישבן מעלה תוך לחיצת שרירי הישבן והבטן. כופפו מרפקים וישרו. עשו זאת 10 פעמים. לאחר מכן, עצרו כשהידיים ישרות, הרימו כל רגל לחוד 10 פעמים תוך הקפדה על לחיצת הבטן פנימה ולמעלה. מדובר על שרירי רצפת האגן – השרירים הממוקמים מהטבור ומטה, הלוקחים חלק פעיל במהלך קיום יחסי מין.

תרגיל מס’ 2 – שכיבת סמיכה קדמית במרפקים ישרים:

עמדו בשכיבת סמיכה קדמית כשהרגליים מתוחות והידיים ישרות. במצב זה, הרימו רגל ישרה למעלה והורידו חזרה. בצעו זאת 10 פעמים בכל רגל.

תרגיל זה מחזק את שרירי הישבן והבטן, הפועלים בצורה אינטנסיבית מהלך קיום יחסי מין.

תרגיל מס’ 3 – חיזוק שרירי רצפת האגן:

שבו ישיבה זקופה, כווצו את הבטן והישבן ולחצו פנימה ולמעלה את שרירי הבטן התחתונה – שרירי רצפת האגן. כווצו ושחררו 20 פעמים.

חשוב לחזק את שרירי רצפת האגן, כי הם תורמים לחיכוך גדול יותר ומגבירים את ההנאה אצל הגבר כמו גם אצל האישה.

תרגיל מס’ 4 – הרמת אגן בשכיבה: 

שכבו על הגב בשכיבת קרוס, כשכפות הרגליים מקבילות זו לזו ברוחב האגן. גלגלו את הישבן ואת הגב, חוליה אחר חוליה, עד לאזור חגורת הכתפיים, שחררו את שרירי הישבן ורדו חוליה אחר חוליה, תוך הוצאת אוויר עד לשכיבה. תרגיל זה מחזק ומעצב את שרירי הבטן והישבן, ומחזק את יכולת ההתאפקות במהלך יחסי מין.

תרגיל מס’ 5 –  קירוב והרחקת הירכיים:

שכבו על הגב בשכיבת קרוס, כשכפות הרגליים מקבילות זו לזו ברוחב האגן. הרימו מעט את הישבן תוך לחיצת שרירי רצפת האגן פנימה ולמעלה. סיגרו ופיתחו את הברכיים 20 פעמים. התרגיל מחזק ומגמיש את שרירי הירך וכל אזור רצפת האגן, התורמים במהלך קיום יחסי מין.

בצעו את התרגילים הללו ותזכו לתוצאות מהירות ולשיפור משמעותי בחיי המין.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן